вівторок, 7 квітня 2015 р.

Всесвітній день здоров`я

Цей День відзначається 7 квітня починаючи з 1948 року. Саме тоді булла створена Всесвітня організація охорони здоров’я, членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні це двісті країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я людей.Україна була однією із перших. Починаючи з 1950 року щорічне проведення Всесвітнього дня здоров’я стало доброю традицією. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я. Народна мудрість каже: "Бережи одяг поки новий, а здоров`я поки молодий". Тому кожній дитині потрібне міцне здоров`я, щоб учитись, рости і міцніти. Діти - це майбутнє кожної нації, її завтрашній день. Здорові діти - сильні, мужні і щасливі люди, які будуть самовіддано працювати на користь країни, здійснювати нові відкриття. Бібліотека теж намагається прийняти участь в турботі про збереження та зміцнення здоров’я. На читачів в цей день чекала книжкова вистака "Складові здоров`я" та огляд літератури "За здоров`ям кроком руш"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...