пʼятницю, 27 жовтня 2017 р.

Місячник шкільних бібліотек

Майбутнє за нами
Сьогоднішнє життя ознаменовано швидким технологічним розвитком, вдосконаленням інформаційних технологій, зростанням кількості інформації, яка щоденно потрапляє до кожної людини. Проте не може не викликати занепокоєння наявність статистичних даних, які свідчать про значне погіршення стану здоров'я громадянин України всіх вікових груп, а головне дітей шкільного віку. Здоров'я школярів  багато в чому залежить від їхніх теоретичних знань і  практичних навичок, які сприяють збереженню здоров'я. Тому один із заходів бібліотека присвятила шкідливим звичкам. «Завтра без тютюну, алкоголю та наркотиків» під таким девізом пройшов медіа-урок для учнів 8 класу. Учні підготували відео - репортаж, де висловили свою думку з цього приводу та агітбригаду, що сповістила страшні цифри та факти наслідків впливу на організм пагубних звичок. Як говорить народна мудрість “Здоров’я в аптеці не купиш” і це правда. Здоров’я  потрібно заслужити постійною роботою над собою, над своїм розумом, над своїм тілом, над своїми звичками. Змарнувати здоров’я легко, а повернути його дуже й дуже складно. Тому треба  бути розумними і обачними. Знайти в собі сили загасити  жагу підступного бажання, яке може зруйнувати майбутнє. А закінчився урок словами -  «Сьогодні в моді здоровий спосіб життя», які можуть стати сенсом життя кожної дитини. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...