вівторок, 7 квітня 2020 р.

Всесвітній день здоров`я


Здоров’я, як і життя – особистий скарб

Щорічно, 7-го квітня, відзначається Всесвітній день здоров’я. Мета цього свята – залучення широкої уваги до проблем і питань здоров’я. Народна мудрість каже: "Бережи одяг поки новий, а здоров`я поки молодий". Тому кожній дитині потрібне міцне здоров`я, щоб учитись, рости і міцніти. Діти - це майбутнє кожної нації, її завтрашній день. Здорові діти - сильні, мужні і щасливі люди, які будуть самовіддано працювати на користь країни, здійснювати нові відкриття. Бібліотека теж приймає участь в турботі про збереження та зміцнення здоров’я. Для допитливих читачів пропонується презентація книжки Н. Чуба. «Азбука здоров`я». 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...