пʼятницю, 20 жовтня 2017 р.

Місячник шкільних бібліотек

Я здоров`я бережу, сам собі допоможу
Найцінніше, що має людина – це здоров`я! Та воно не існує саме по собі, воно не дається на все життя, не є постійним і незмінним. Здоров’я  потребує турботи та рівноваги протягом усього життя. Про це був підготовлений лібмоб «Чи бути здоровим  - вирішуєш ти».  Бібліотечний актив вийшов на перервах до учнів з різними флаєри, які рекламували здоровий спосіб життя та знайомили з наслідками  і впливом шкідливих звичок на організм людини.  Цікава, корисна інформація може допомогти дітям зрозуміти, що своє здоров`я потрібно тримати у власних руках. І тільки від них самих залежить, яким  буде майбутнє. Сьогодні в моді здоровий спосіб життя, тому закликаємо усіх спрямувати зусилля на збереження та зміцнення свого здоров`я. Адже здорова людина – це справжній сучасний еталон краси.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...