суботу, 7 квітня 2018 р.

Всесвітній день здоров`я


Здоров’я, як і життя – особистий скарб
Всесвітній день здоров’я, відзначається щорічно 7-го квітня, який спрямований на залучення широкої уваги до проблем і питань здоров’я.  Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні це двісті країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я людей. На знак підтримки цього свята бібліотека підготувала виставку «Складові здоров’я» та викладку пам’яток яка надасть інформацію  про здоровий спосіб життя, про наслідки шкідливих звичок, щоб здоров'я молоді залишилося міцним на все життя.

1 коментар:

  1. Профілактика та увага до власного здоров'я - є основною метою проведення в цей день акцій та заходів в бібліотеках .

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...