понеділок, 4 травня 2015 р.

Ювілей письменника

                                         Дух вільного літання                                                             
                                                              Тому, минувши всякі перешкоди,
                                                              Звертаюся до тебе, краю мій,
                                                              я з вірою, що ти у час свободи
                                                              мене згадаєш, як найтяжчий бій,
                                                              що виграли тобі твої походи
                                                              на полі духу і живих надій,
                                                              і скажеш: "Це не помилка й провина,
                                                              а голо вірного мойого сина!"
                                                                                                          Тодось Осмачка

4 (16) травня виповнюється 120 років від дня народження  поета, прозаїка, перекладача Т.  Осьмачки. Його творчість багата на різні жанри і в кожному з них, автор відрізнявся майстерністю. Власна доля Т. Осмачки вражає трагичністю. Надзвичайно люблячі свою Вітчизну, він не мав змоги жити на рідній землі. Але весь час сумує за рідною Україною, та рідним селом. Письменник автор багатьох збірок поезій "Круча", "Скитьськи вогні", "Сучасникам", "Китиці часу" та ін. , трьох прозових творів та перекладів п`єс Шекспіра. Дуже багато творів присвяченні Україні 

 Моя Україно, недоле моя,
була ж ти мені дорогою,
а нині тебе вже лишаюся я.
Ох, що ти зробила зі мною!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...